Ger upp nu

de enda jag sett fram emot, de jag verkligen ville göra, de jag hoppats på och verkligen velat så länge har skitigt sig totalt.

Jag är trött ledsen arg besviken och kan inte annat än gråta.

allt bara skiter sig, lika bra att ge upp nu.
hoppa av skolan, bara vara hemma och göra ingenting för de är ju de enda jag är bra på..

allt känns så jävla hopplöst och värdelöst..

jag vill bara supa!!!! i helgen ska jag vara redlös!

BLÄÄÄÄ...

kan berätta nått som får vissa av er att skratta iaf, idag skulle jag lämna en lapp till Maffi om praktiken, han hade lektion med guide2orna, hämtade ida och frida för att slippa gå in själv. ida sliter upp dörren där hela klassen sitter knäpp tysta och tittar på oss, kändes typ som om vi gått helt vilse. maffi ber mig gå in men hallå tror han serilst att jag tänker gå in där?! nä jag vägrar, tänker jag.
plöstligt knuffar ida in mig i klassrummet, hela klassen tittar på mig, okej jag gillar att stå i centrum men inte så här mkt.
SHIT är de enda jag kan tänka, typ springer fram lämnar lappen, är i min egen värld så jag ser inte ens vilka som är där;)
seriöst höll jag på att börja gråta.. de var nästan värre än måndags bussen.
- You don't have to be ashamed.
Blä för tysta klasser, bli högljudda tack..

åt middag med frida på skolan idag, alla fråga vad vi gjorde där, och vi fick ju inte äta middag.
främlingsfientliga;)

körkortsteori idag också, de är rätt intressant ändå.. ;)

sen blev de Wäsa med Milla och Ida :)

Ska ringa pappa i mrgn, med lite tårar och beklagelser och massa tur så kan nog även den där Jens Springelsprång smälta och låta mig vara där påm praktik annars tänker jag prova på arbetet sjukskriven eller arbetslös i 3 veckor:)


god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0