kärleksproblem och gubbsjuka

Eve har sina ideer alltså, jag tror alla lärare och sånt folk har fått stämpeln gubbsjuk idag iaf dom manliga..
Hon vågade inte fråga vaktis om han kunde öppna klassrummet, för han hade ju tittat konstigt på henne;)

Och eve skulle även ge mig tips inom kärleken idag, ja hur skulle det slutat egentligen?!;)
Man ska inte vänta för länge, eller man fick mer känslor om man väntade, eller vad sa hon egentligen?!

Ska snart åka hem med mammi, sen blire bygga ihop min hylla :)

har lyssnat på vinyl hela dagen, de är nostalgi.
Jag längtar till sthlm och lyssna på vinyl hela tiden.

Följ mig till Sthlm tack?! :)

Det är KRAMENS DAG idag, så KRAMAS gott folk, man mår bra av att kramas.

<3


Kommentarer
Postat av: m i l l a

haha kärlekstips från "proffset" ;) lusen jag har planer! och du ska vara med på dom ;D <3

2009-01-21 @ 17:33:55
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: eve

haha men jag hann ju aldrig att förklara riktigt ;)

2009-01-22 @ 15:59:06
URL: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0