Linnea går in i väggen

Klarade knappt av att ta mig till bussen i morse.
Plågade mig iväg för vi skulle ju på föreläsning, typiskt alltså.

De var en bra föreläsning men alla andra var sånna torrbollar kändes som om bara jag satt där och skrattade. Men IP och Skog de säger väl sitt.. ;) hehe

Gick hem efter lunch efter ett X antal hackningar i matsalen,  jag kan faktiskt inte rå för att jag är telefonrädd, vågar knappt ringa min släkt. Förlåt eve för påhoppet.

Liftade med Emma hem, eller jag hon plockade upp mig när jag stod och väntade på bussen :)

sen har jag mest bara varit hemma och inte gjort nånting typ sovit,
men jag har ringt AK, stolt över mig själv. men såklart så har hon inte haft telefonen på nån av gångerna.

ska ha redovisning om kärnkraft i mrgn på naturkunskapen.
sen blir de teoretiskt massageprov.

Thomas förlåt att mina inlämningar inte har kommit än, men jag klarar inte av att göra dom nu, jag orkar helt enkelt inte. men jag lovar du ska få dom. Historian och Religionen.

måste ringa om min mönstringstid nån dag också, jag törs inte ringa! För jag har ju ramlat av hästen och ska utomlands så jag har inte tid att komma. och så måste jag ju hinna träna lite till först.

nu tänker jag se Sex and the city sen ska jag göra mitt täcke och min kudde sällskap.


Puusss<3
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0