Lumpen

Idag råkade jag stänga av klockan i sömnen, aj då.
vaknade 7.40 och insåg faktan att jag fick ta 9bussen idag, så ställde om klockan till 8 och somnade om:)
De var faktiskt riktigt skönt och idag känner jag mig utvilad. Kanske kan få lite till gjort idag, de var en härlig känsla att få stryka sakerna från listan;)

Bussen var ganska tom idag och de var riktigt skönt, träffade Erik och pratade om Lumpen och mönstringen, jag tror nästan jag lyckas få honom att byta till min tid. för ingen av oss vill åka själv och dessutom så är de bättre om vi åker vilse tillsammans. Så de här blir toppen om han byter för jag vill inte åka på mitt lov.

Fick frågan häromdagen om jag ville göra lumpen och varför isf?!
På frågan just då svarade jag: Jag tror de för det vore en rolig grej och jag ska visa vad jag går för.
Om jag fått frågan nu skulle jag svara: Ja de vill jag, för jag vet ändå inte vad jag ska göra efter studenten, och de är en bra upplevelse och utbildning. Sen måste jag ju visa vad jag går för och visa Ärtan!

Nä nu äre dags att plugga tror jag:)


Ska snart äta också.

Hoppas Ev och Milla är här idag:)

Tjing

Kommentarer
Postat av: m i l l a

jag svek dig idag.. är inte på topp!

2009-01-22 @ 11:10:12
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in på min fotoblogg, pågår just nu en tävling.

Följ gärna min blogg med bloglovin och tipsa gärna andra också.

2009-01-22 @ 11:13:40
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0