Lycka

Lycka är att ha någon man litar på, någon som gör en glad, någon som får dig att skratta, någon som får dig att känna att du lever och kan göra dig lycklig.

WILMA så stavas riktig lycka för mig, idag skulle jag kunna gråta av lycka för hon var verkligen BÄST idag, alltså de var verkligen sån där kontakt idag som man bara får en gång varannan månad i ungefär en sekund i vanliga fall men idag hade vi den kontakten i en hel lektion, hon går suveränt på hack. Alltså åh.
Hoppade idag också, jag har kontrollbehov och är perfektionist i ridningen, alltså är jag dressyrryttare.


Har bokat mina tågbiljetter också, de ska bli skönt att åka. :)

nä nu ska jag gå å virka lite och sova såklart:)


God natter mina skatter<3

Kommentarer
Postat av: ica the one and the only

men linnea vart ska du nu fara då?!

Tycker du far runt i vårt land hela tiden.

Föresten är jag tillbaka!

=)

2009-01-27 @ 14:30:38
URL: http://icaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0