Onsdag

(08.45)
hejsan hoppsan.
idag är det onsdga jag är trött som ett as, känner mig uppsvälld i ansiktet ungefär som en padda.

min träningsvärk är värre, hade ju benstyrka & sitsträning i måndags på lektionen, rida runt i jockeyläder är riktigt drygt speciellt om man böjer extra mkt på benen. men Wilma var ju bäst iaf, lagom takt men ibland var hon lite bråkig i munnen. 
så nej jag har alltså inte blivit påsatt bakifrån som vissa tror, men de ser ut som de;)


--------------------------------------------------------------
(12.50)
har skrivit upp en lista med mina rester och de jag ska göra den här veckan nu, så de här ska jag göra klart. de var inte så mkt som jag trodde, vissa saker är inte ens rester.
Religion
Näringslära
Friskvård
Svenska
Historia
är mina ämnen den här veckan.

Nästa vecka tänkte jag lägga mer tid åt körkort och Engelska.

nej nu ska jag plugga lite, har fått lite inspiration nu:)

Tjing uppdaterar mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0