Skolfoto

jaa hörreni då ska vi se vad Linnea har att berätta idag då:P

Igår hade vi första ridlektionen för i år och vi hade sitsträning de var riktigt drygt måste börja träna upp kondiditon magmuskler och ryggmuskler, sen är allt toppen förutom vänsterhanden som inte vill vara där den ska, men de fixar vi:)
Wilma var riktigt pigg och bockade, knasbollen min.

Berättade för AK om mina planer om att om jag hittar en häst där som jag vill ha att jag tänkte vägra komma hem om jag inte fick köpa den, så sa hon att de var bra med planer och att de inte alls var ovanligt att man fick häst gratis där, så de hoppas vi på nu, men man ska inte ta ut nått i förskott:)

Min plan är att få hem en häst från Irland, rida till, tävla och sen kanske sälja eller behålla.
men jag ska iaf köpa Wilma sen:)

Tog skolfoto idag i skolan, först Klassfoto, sen Enskilda och sen tog vi kort med elevrådet efter maten. haha

Sen drog jag till stallet var ute med en galen olivia, tror Carro matar henne med Turbo varje dag.
Full fart upp för slaktbacken sen full fart uppför tivås. hon blev lite trött och efter att ha galopperat en bra bit upp efter tivås vägen vände vi och när vi väl kommit ner från alla backar var hon lika pigg igen, GALNA PONNY;)

Nu ikväll ska jag iväg på Julgransplundring med Ebba, Milla och Ida:) och titta på tomtarna.

MEn iaf Pussen.


! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0