skoter, mensvärk och snö

mensvärk idag, jag vill döda.

har vart ute och åkte skoter med Eddie och Emma, de var kul:) men de har ju kommit så mkt snö nu och dom skottar upp sånna vallar så man välter nästan;) och lössnö med två barn där bak kändes inte alls bra;)

Har kommit hur mkt snö som helst nu, och då menar jag MASSOR! :)

SKa snart iväg på bugg. de ska iaf bli kul!

Igår vare film med Frida Ida och milla:) Brudens bäste man. den var rolig och romantisk och så klart så kom den vanliga kommentaren upp, - Jag vill också vara kär!
Frida fick sin present av mig, den snygga specialmössan från Italien;) en drink på cafe och ett kort på oss:)


men nu ska jag gå å byta lite kläder, bye

berättar sen om hur buggen gick;)


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket gumman, de var jättefina! <3

2009-01-26 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0