The end of jullovet

Måndag tisdag på onsdag börjar skolan.

Idag började jag och Pecc dagen med en film (ovanligt? nej)
Sen åt vi lite mat och jag nördade med att bränna en skiva till Showen.
Packade i alla kläder för träning.

sen åkte vi ner på byn för Pecc skulle åka hem, så vi åkte till bussen Pecc och Nath åkte hem:(
har vart grymt kul dagar med dom:)


sen blev de domus och handla lite för att sen åka till stallet och ha möte om morgondagens show.
efter mötet hade vi träning med renarna, fett bra är vi och vi kommer äga hela showen rakt igenom. inget stoppar oss nu
RENKAMPEN ALL THE WAY BABY! ;)

efter kampträningen åkte jag med anna och amanda ner till amanda sen for vi till ICA och köpte glitter till hästarna i mrgn, och sen for jag upp och hälsade på sjukstugan, Ebba åh va jag saknat! Emma, Mathilda, Martina, Jenny och Arvid var också där.

men iaf nu är jag kissnödig och ajg måste sova träning i mrgn kl 9.


TJing Tjong långkalsong

J


Här är ett smakprov för morgondagen;)

Kommentarer
Postat av: ebba

Saknat dig med Linnea! <3

blev så lycklig när du kom :)

2009-01-06 @ 00:54:02
URL: http://ebbbiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0