Trettondags-show

ÅH jag ÄLSKAR att uppträda, jag älskar att stå på scenen och stå i centrum. :)

Åh showen var fett kul, inleddes med hoppningsduell som Jossan och Zickzack vann de var dom verkligen värda:)
Sen var det Western det var tråkigt, och vi var såååå nervösa inför vårat uppträdande som skulle vara efter så vi tyckte western grejen tog heeeela dagen.

Sen var de vår tur att inta scenen, som Hårdrocks Renarna, Guns N' Renes, Sweet Child of mine var vår låt och vi rockade på som aldrig förr:) iklädda Bandtröjor från metallica, guns n' roses och children of bomdom.
sen sa Juryn sitt Elsa- Anna Mourou, Malin- Thomas Deutgen, Amanda- Magnus Carlsson-
Peter Settman spelades av vår egen Erica Zingmark.
Efter De kom Fjortis Renarna, Renie Spears. Oups I did it again. och vi fixade den lätt med en hel del fniss. skrattade så jag grät.
Sen var de ett snabbt klädbyte igen medan juryn och Peter pratade.
Sedan antog vi Scenen som Dansbands Renarna, Larz Renez- med låten Carina.
Peter intervjuvade mig före, och jag skulle vara kille och säga något helt annat men när han frågade : Hur känns de?
var de enda jag fick fram med världens ljusaste röst "UNDERBART". hahahahaha jag dooog för ett ögonblick där.
spelade åh vi rockade och spelade bättre än någonsin, bland de bästa jag gjort alltså.
fy tusan va kul!!
Efter alla våra 3 uppträdanden blev de paus och i pausen var de röstning på våra 3 band.

Sen efter pausen var de Islandshow och sen blev de Löshoppning/ponnygalopp, Hannibal var min ponny och vi var på målsnöret hela tiden men Lilla Quickie kom före.
Efter löshoppningsgaloppen så fick de bandet som publiken tyckte var bäst köra sin sång igen och såklart blev de Larz Renez, vilken stämmning de blev;)

Sen kom de tomtar och dansade:D

Nu är jag trött och ska sova.

puss





:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0