rapapa rapapa

oj nu var de ett tag sen igen:P

Har varit chaufför i helgen vilket faktiskt har varit grymt kul :)
I torsdags hade jag och elsa ponnyridning i spöregn, inte kul!

Fredag hämtade jag och eve johanna vid tåget och köpte tält till vår vecka i malung. :) härligt
sen blev jag chaffis till Jossan, Ärtan, Emelie och Mort.
Till Idre skulle vi och dit kom vi.
Pumpbolaget spelade, vi raggade, de var kul
De slutade med att jag och Emelie blev ensamma i  bilen hem men de gjorde inget :P
hemma vid 4, halv5.

Dagen efter ringer jossan och vill hem, visst kunde jag hämta henne.
Björn och Denniz ville lifta upp och de fick dom.
bestämdes att vi skulle stanna i idre även den kvällen.
Lasse Stefanz spelade, jullan kom upp :D
Emil är världens bästa och snällaste och gav mig en fribiljett in, vilket uppskattades mer än väl :)
dans skratt och sång.
vid 2 drog vi hemmåt.

Idag har jag skjutsat jossan till jobbet, satt ihop tältet en snabbis så vi slipper se ut som värsta nybörjarna på campingen ;)

nu ska jag packa vidare.

Blir i malung hela veckan, Söndag till söndag!

Ses där.
Hör av er om ni vill nått, finns på telefon :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0