veckan som gått...

Halloj,
veckan som gått har jag bara tagit de lugnt eftersom man vart lite sliten ;)
Måndagen åt jag vi glass mina dansbandsbrudar och jag, sen hälsade jag och Johanna på Ida :)
Tisdagen var jag ut en sväng med Wilman, oj vad hon är bra! allvarligt talat finns inte ord att beskriva vad jag tycker om henne. Hon är obeskrivligt underbar! provade mammas nya bil lite grann ;)
Onsdag åkte jag och Johanna till Leksand/Insjön/Borlänge/Falun/sågmyra/Insjön/Mora! trevlig dag med mitt älskade barn<3
Torsdagen blev det finmiddag hos eve, i några flickor grillade, spelade spel och umgicks ;)
Sanning och konsekvens blandat med vin är en bra blandning!
sen blev det Boggberg, Lasse stefanz spelade i spöregn, trevligt var det iaf!
en massa folk man inte sett på ett tag, TREVLIGT!
Fredag blev det Diggiloo i sälen, åh som jag längtat efter det nu igen:)
Olalala vad bra han var ;) och Brolle, de var nästan så tårarna rann när han sjöng " Det är hon", undebara låt.
Molly Sandéns version av Gabriellas sång var underbar...
Lördag hade jag och wilma miljöträning vi var ute på en promenad näset runt, oj vad hon njöt av att få se nya ännu mer nya saker, fast lite töntig är hon allt :p
på eftermiddagen tog jag, eve och Johanna min rallybil till mora för att se på skoterdragracing.
när vi kom ner såg i VMklassen med nå fula små båtar.
sen bar det av bort till tingsnäs för att se skotrarna, de är helt galet vilken kontroll de har på skotrarna på vattnet.
vi stod med Ärtan och hennes galna vänner, som var helt facinerade av Eves orange tånaglar ;)
Kus vann såklart tävlingen, Brunnsbergare som han är.
vi for hem, jag for till amanda för ett snabbt bilbyte, vi tog V70:n och begav oss till Mora.
treligt trevligt att skjutsa runt på dem:)
vi åkte lite överallt och avslutade med sollerön och träffade andra trevliga människor :)

idag ska jag rida wilma sen blire nog hitta på nått med erik och ida :D


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0