Brindberg

Iett stelle dait ig will fårå
steller dar ig will wårå!

*Åt med friskupövre igår, midsommarmat :) MUMS
påkvällen var vi på allsång i navardalsstugan med resten av brindbergs gänget, mysigt!
sen blev det Eva och Lasse där vi stannade till efter 2. tiden bara flög iväg :P

 
Sov i stugan inatt och gud va skönt det är, lugnt tyst och bara skönt!
är aldrig så utvilad när man vaknar som när man sover där eller i klubbis.

ikväll är det brännboll, den årliga kampen mellan pojkar och flickor / män och kvinnor i Brännboll äger rum i brindberg. samling vid anslagstavlan vid dammen kl 20.
Regnet öser ner så de kommer va halt ikväll, ta på hjälm för säkerhets skull..

nu tänker jag smaka på min rabarberpaj jag gjorde igår ovh sen lär jag gå ut och hjälpa till och plocka.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0