Född bilförare

JA vad har jag gjort idag då tror ni gott folk?!
Jo just dt jag har kört bil, kändes lite overkligt i början faktiskt.
Jag och Eve har vart upp på boggberg och lite andra ställen, sen har jag ridit Wilma! <3
blev tårta hemma, som världens bästa mamma har gjort åt mig.
fredde, maria, thomas, elin, knut och Ann kom ner och fikade :)
Efter fikan tog jag eve och ida en riktig road tripp, drog till mora och solade och sen blev det glass på mc donalds, vi åkte över orsa hem som var dödare än dött ;)

Tack för alla gratulationer idag, de glädjer mig att så många bryr sig :)

Puss för allt! <3

Kommentarer
Postat av: frida

WOOOOOOOOOOOOOOW! NU ÄR DU VÅR BÄSTE FYLLECHAFFIS :D GRATTIS LINNEA!

2009-06-23 @ 19:06:16
Postat av: Nennifer

va de du som åkte förbi och tutade på oss idag? :D Grattis igen! :D

2009-06-23 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0