Förresten.

så kanske jag har en bil i sommar om jag får mitt kort, men jag säger inget mer om det eftersom det inte är säkert att de blir så. men om de blir som jag och mamma vill, så kan jag avslöja för er mina vänner att vi ska gliiiiida! och de blir grymt!
Förhoppningsvis har jag ju körkort också.

På tal om vänner och vänskap har man ju börjat fundera lite på senaste tiden.,.
För en del är inte min vänskap värd så mkt, och skiter totalt i mig när jag inte behövs..
Man duger ibland passar fruktansvärt bra in på dig.
Jag blir fruktansvärt irriterad, arg, ledsen och besviken.

Sen finns det ju dem som lyser upp min tillvaro bara genom att finnas till, ett sms kan ge så mkt lycka, energi och kärlek.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0