Hihi

Jollah!

Idag är det måndag jag tog en lång välförtjänt sovmorgon i morse.
Ska snart iväg till Stallet.

Säter och tävling stod på schemat i lördags och for gjorde vi, kom fram vid 10 nån gång och efter lite strul var vi uppe på hästarna och red fram.  första klassen gick sådär med tanke på att vi inte tränat på tillräckligt stor bana eller för AK på rätt hästar.
Hård domare.
sen var det paus för nästa klass vi skulle rida startade vi ju inte förrän halv 5.
lite drygt var det.
Vi red lagklassen bättre än någonsin! helt grymt bra var vi!
taggade till tusen, men domaren gillade malungs laget mer, även fast vi helt klart var bättre!
en andra plats sista omgången och en andra plats totalt i serien.
kom från säter vid 6 och var hemma efter 8.
JOBBIGT!
en 12timmarsdag.
På kvällen blev det varma mackor med grannarna.

Söndag stod städning på schemat hela dagen lång. sen övningskörde jag till mora med mamma.

idag har jag inte gjort någonting alls.
ska laga lite mat nu för sen ska jag på ridlektion.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0