Huvudvärk och Scotts.

Hallå!
Idag är det onsdag, jag vaknade klockan halv 6 i morse och kunde inte somna om hur mkt jag än försökte.
ja ja vid 8 drog jag mig upp, åt frukost.
Diskade och pluggade körkort.
har huvudvärk också.
Har lyssnat på Scotts i stort sett hela dagen, det gör mig glad.
De regnar ute men de är faktiskt ganska mysigt att höra regnsmattret på plåttaket.
Molly harv vart ute i regnet och ser nu ut som en liten mullvad :)

Jag ska snart iväg till stallet för att fixa Tuff, igår var jag och eve ute och körde, näset runt. Härligt!
Jag skulle allvarligt kunna leva med att bara åka häst hela dagarna, jag och eve ska åka på långtur nån dag.
En hel dag med grym musik, härligt väder, lite fika, Häst och vagn :)

Ikväll åker jag till Falun och hälsar på Hansback, ska bli riktigt nice!
I mrgn klockan 8 har jag ett väldigt viktigt möte ;) sen får vi se vart det leder.

Ett jobb skulle ju inte skada kanske, ;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0