Inte tid riktigt!

HAr egentligen inte tid för att blogga längre..

Kör mest bil hela dagarna, och är i stallet!

Igår var jag privatchaffis på morgonen, sen tittade vi på bil och hämtade ut mitt körkort bland annat av alla våra uppdrag.
efter det åkte jag och amanda till mora, köpte ett par söta skor :)
åkte över orsa på vägen hem och träffade segaste människan i världen nämligen MArtin ;)
hemma byggde vi bana sen åkte jag och malin och jossan en tur i raggarbilen, snacka om svårkörd bil.. nog är den automat men liksom vinglig och bred!
red Tuffen med Joss och Piraten :)
på kvällen blev det chicagoturnering som varje kväll den här veckan.

HAr förresten tagit årets första 2 dopp den här veckan, ett i loka och ett i älven :)

Idag har jag tävlat Eken i den här galna värmen, det gick superduper. fast jag hade lite väl bra galopp mot oxrarna och la av honom rätt stort så de blev lite kråkhopp, men han är riktigt bra den där!
Flaggade en klass också, höll på att döööö--

I mrgn ska jag vara chaffis åt Jossan, kul :D

Nu blire boggberg ses där!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0