Love somebody like you..

JAg har haft sån tid idag att fundera på vad sommaren kommer innehålla.
Mycket skratt, lycka, vänner och sol är iaf de största måste'na jag har i sommar.
- En tripp till Äppelbo med Eve, Ida, Martin och Simon.
- Dansbandsveckan
- Idre yran
- Stockholm
- Allsång på skansen
- Stigtomta
- Road tripp
- Leksand på midsommar
- midsommardagen i Bjurs eller Orsa.
- Musik och Motor
bara några av sommarens bravader.


My brown eyed girl



Wilma ljuger så mkt att tungan blir svart...


Mina absoluta favoritpojkar helt klart!


Men nu ska jag packa lite för klockan 4 går bussen och känner jag mig själv rätt när de gäller kläder till viktiga kort är jag inte den snabbaste ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0