P is for Party

Party har väl i stort sett hela helgen bestått av :)
Fredag middag hos Matthew, var helt underbart jag älskar min klass! så himla härliga allihop, vi klickar ;)
Sen for jag till stallet myste med Wilma i hagen hon får ju gå på bete nu min älskade :) Har nån bild, om jag hittar kameran.

Lördagen blev det Städa uthus och sola på dagen, vid 3 var vi klara sen var de bara att göra sig i ordning för LK på Boggberg
drog ner till Johanna och Eve, plockade upp Ebba och sen var vi på berget och förfestade grymt härligt :)

Solen låg på hela helgen!
Kvällen var verkligen bra fast jag har haft och kunde haft roligare. men de är en bra start på sommaren nu kan de ju bara bli bättre :)

Söndag städade igen, på kvällen tog jag ida och Ebba en glass och gick igenom gårdagens händelser;)

Nu ska jag plugga lite säkerhetskontroll.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0