Säter

Godmorgon alla glada!

Igår var det studenten jag grät som ett barn!
Mina bästa bästa pojkar slutar.. och mina Sp3...
Jag vill inte!

Tränade och gjorde i ordning för tävling på kvällen, My är en guldklimp!

Första starten för oss idag är 11.52, då ska jag rida Lätt B:3 och sen startar Eve 12.20.
Lagklassen startar vi inte förrän 16.32, lååång dag!
Puss för fasta starttider,

Nu ska vi ge allt! 1:a första omgången hemma, 2:a andra omgången i malung, ? sista omgången i Säter.
Vi satsar på blågult men det visar sig helt klart hur det blir.
Anky Van Grunsven har INTE semester idag iaf, My är ingen giraff och tillsammans är de ett dream team.

Pusspuss


Anky van Grunsven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0