Vi går hand i hand


Min man!

Studentfest i Wäsa igår, var kul kul! HAde kunnat vara roligare men, de var kul :)
Ett evigt röjjande på dansgolvet som seriöst höll på att braka!
Levde ut våra rockers vi har inom oss till Joels band igår också, grymt!

längesen jag skrev nu..
har mest vart i stallet och ridit hela veckan. Eken, My, Wilma, Tuffing och Guld. :)
ska snart ner och rida Wilma, Tuff och my :)
Måndagens körlektion gick bra.
Tisdagen kom Martin Simon och Erik hit åt lite tårta och tog en paus i allt festande.
Efter det så åkte jag till Ida där jag hon och Ebba grillade, MUMS!

Tog bussen hem i morse, och allvarligt kände jag mig som en sop-påse!
gårdagens outfit, gårdagens smink och sov frilla. tur jag hade annan jacka så inte så många kände igen mig alltså. det var ILLLA!!!

Nejnu måste jag sätta lite fart!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: S!

Mera sång till R!!! <3

Classe verkade inte på sitt alldeles bästa humör.. :P

2009-06-04 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0