Betongghetto del 3

hejsan hoppsan.

idag har jag hemlangtan, jag saknar mamma,johanna, martin, simon och alla ni andra.

har akt bil over halva landet idag. 2timmar skrackfard. i 150km/h. snacka om att linnea var radd. satt dar och holl i mig.
inte anvander dom balte heller, men svensk och smart som jag ar sa tar jag pa mig balte.
de bara stoppar i ett extra sant dar spanne i spannet pa forarsidan for att bilen inte ska lata.. JAG AR RADD.
aja vi kom iaf till en nationalpark, dom fattade inte ens vad det handlade om men natt om revolutionen 1956. fast iadg firar de ju revolutionen 1948 har., kontisgt.
sag iaf en jattestor tavla, som ett stort rum
vi at lunch klockan 4 pa eftermiddagen. jag och linnea holl pa att do.
en resturant besokte vi idag, antligen lite god mat tankte vi..
bestallde in natt som lat gott.
men saklart sa var det nagon vid varat bord som skulle ha soppa som forratt och vet ni vad ingen annan far mat forran den atit upp sa vi fick vanta annu langre.
maten kom och den sag ju skaplig ut.
friterat brod utan pa na flaskgrej fylld med ost och  klyftpotatis till.
tog en tugga, kande hur de vaxte i munnen.
de slutade med att jag drog ihop en liten historia om att jag inte kan ata annat kott an algkott och at lite potatis ist.
efter ett bra tag for vi hem, en vansinnes fard nu igen. men man vanjer sig jag menar overlever man bilfarderna har overlever man allt.
somnade med handsfreen och SVENSK musik, dansband i oronen. vaknade av att pappan staller sig pa bromsen och jag flyger rent ut sagt in i satet framfor, de skrattar lite och kor sedan full gas vidare, var tydligen en hund i vagen .

nu har jag och Nóra sett Made of honour.
i mrgn ska vi upp vid 7 ska till nan o och kolla.

igar var vi pa fest hos Laci, som tobbe bor hos.
han ar borgmastarens son, haha men sa fint hde de inte det som man kan tro,
de hade varldens sotaste hundar iaf :)
traffade riktigt trevliga ungerska ungdomar. de var facinerade av sverige
de vet iaf hur man festar har i ungern
traffade aven en KANDIS. hor och hapna. en av europeiska mastarna i Tennis.
tog en idol bild och Linnéa slanger ur sig natt om att Swedish girls loves you.
haha

men iaf hoppas de ar bra med er.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0