Betongghetto del 7

TJoho idag ar jag GLAAAAAD!

i morse fick jag chokladbulle :D haha borjar alska dom till frukost.
sen tog vi taget till Vacistreet dar fick vi shoppa, jag och helena tog en underbar fika, varm choklad och daimkaka:D
men expediter i de har landet fattar inte engelska.

aja sen kopte jag en sjal :) en ljusgul att fira in varen med.
efter det gick vi  pa ett museum, eller de var nog inget museum direkt man kan nog inte kalla det for museum.
iaf sa var det sa att vi fick ga in ett hus dar var det becksvart man sag inte ens handen farmfor sig, sen fick vi ga runt pa olia stationer och testa livet som blind, maste ha sett grymt roligt ut. vi hade en guide med oss som var blind ocksa.
stationerna var:
ga over en bro
vara i en stuga
i en lagenhet
ga over bilvagen
kopa natt i en bar.
de var riktigt kul faktiskt.

efter det for jag nóra frida viraag Charlie och hans ungrare minns inte namnet. men iaf vi for till en vattenpips butik och frida kopte en vatten pipa:D
sen tog vi taget hem, massa gipsys pa taget, helt sjukt att dom typ for gora som dom vill har utan att nagon bryr sig eller sager emot. eller ja sager man emot sa slar dom ju ner en sa de ar klart. men jag menar om ett helt folkslag skulle ga emot dem och visa vad som ar ratt och fel. jag menar idag nar vi akte tag stod de i vagnen ch dansade och spelade varldens samsta musik.. ingen brydde sig.
de spottade till och med ut tuggummit pa en gubbe pa taget men ingen brydde sig, inte ens gubben som fick de ratt i ansiktet. shit.
sen for vi hem till Viraag och at pannkakor, med nutella pa. haha
efter det for vi till en tjej som fixade manikyr pa mig och frida, fransk manikyr med en silverrand pa och en blomma pa langfingrarna :) bilder kommer.
gjorde aven forlanging, kanns ovant som tusan men anda jakligt skont :)

nu har vi atit middag kyckling och potatismos med nan sallad till:) sen glass till efterratt.
fick en liten presentpase med ett halsband, choklad och marsipan i :)

nu har jag packat klart och ska sova!

Godnatt mina hallonhjartan :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0