Måndag morgon

God dag alla glada :)

Måndag morgon idag och jag vaknade av att Daniel stod och spikade i huset mitt, aja får väl stå ut nu några veckor om jag vill ha ett varmt och helt hus.
Har ju iaf frukostsällskap.
Inte undra på att det har vart kallt i huset när de knappt var isolering på vissa ställen. Idioter..


Lördags kvällen började hemma med min enda mat för dagen förutom happy meal. vilket var 1 banan och en mellis.
sedan bar det av till eve på lite vin/förfest. Jag johanna eve milla och Jennie :)
tjatter skvaller vin jordgubbar cider bebben tjejerna = trevlig och kul kväll
fortsatte till café där Billy Opel spelade mkt känt people. kul kul
liftade med min  älskade vän Dag hem!
hemma vid 3-4 nån gång.
somnade och drömde några helt sjuka drömmar..

SÖndag började med fika hos Dalrots, trevligt trevligt
fortsatte på stallet med att fixa Höna och Olivia :)
sen hem och äta för att sedan dra ber till mora på buggkurs
som som vanligt var grymt kul och ett och annat skratt fick man säg.
Kände sig som en skyltdocka i början noll takt och noll rörelseförmåga.
efter att vi värmt upp en stund så fick vi träna höfter och sen armar coh axlar.
haha pinsamt att gå där och vicka rumpan allt man kan...

sen blev det beck, med mamma och sen somna

nu har vi naturkunskap. så tyjing tjong

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! :D

hoppas bara att Linnea blir nöjd med bilderna också ^^

2009-03-09 @ 16:44:54
Postat av: Eve

det var från mig sen ;)

2009-03-09 @ 16:45:14
URL: http://evelaiijna.blogg.se/
Postat av: C

åh du är min ängel! <3

2009-03-11 @ 10:27:30
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0