MVG

HEHE MVG på muntligt framträdande idag om Healing!
:)
lite nöjd man är!

ska cykla en stund nu sen ska jag belöna mig själv med en semla.
skiter i bikinisäsongen i år ;)
iaf tills jag får ny mönstringstid.

Ungern, idag har jag beställt pengar till ungern:) Nordea, de är grejer de!

har börjat skriva på talet till studenten nu och jaa vad vill vi med det hela?
Talet måste vara roligt, eftersom jag vill att alla ska komma ihåg mig för den jag är, OSERIÖS med allt. :)

nu ska dom börja riva på huset och göra om, varför inte göra det riktigt från början undrar jag?!
så jaa jag får väl vakna av att snickarna tittar på mig varje morgon, trevligt!
sitta där å äta frukost bland brädor som flyger och folk som spikar och sågar så mkt att jag knappt vet vad jag tänker.
Låt mig bo hos dig en vecka? :D <3

men nej nu är de dags för cykling och sen blire ett mejl till Nóra!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra musik helt plötligt och grattis bra jobbat

2009-03-04 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0