Onsdag

tjenare flickor och pojkar.

var ett tag sen jag skrev nu, men Irland är så gott som klart nu
tåg bokat
pappa hämtar och skjutsar till Skavsta
vi sover i sthlm tisdag natt
flyget är bokat
Någon hämtar oss eller ser till att vi går på rätt buss från Dublin
lite småsaker som ska fixas bara och hotell och packa såklart

Idag Fyller min Mamma Jämt, hon är världens bästa! Grattis
även AK, Anette, Susanna och Jennie fyller år.
och så är de ju våffeldagen, vi ska äta  våfflor idag jag och mamma och sen ska vi väl fika förstår jag :)

På fredag ska jag och Molly sova i Stallet för på lördag har jag klubbstall.

Lördag blir det klubbstall och sen blir det nog Cafe som de ser ut nu :)

I mrgn ska vi till Borlänge på UF mässa, de ska bli kul, jag ska nog ha UF nästa år! :)

Grattis även Till Helena som grejade Körkortet igår :)

aja borde plugga lite pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0