PACKAPACKAPACKA

håller på att packa för fullt, eller ja jag har packat men såklart så vägde väskan typ 20.6kg och nånting lär jag ju skulla handla där så jag får packa om ;)

glömde packlistan i skolan också, typiskt mig men vi fick hämta den så jag passade på att övningsköra också..


Snickarna river mitt hus. i dag har dom rivit ner taket oh i morgon ska dom riva en vägg. undra hur det ser ut när jag kommer hem egentligen.. ingen isolering nånstans inte undra på att man fryser och är förkyld.
- men va äre för jäääävla idioter...
- suck!
vi har typ bott i ett kråkslott i 3år. på vissa ställen har ju det varit varmare att bo om vi bott i en trädkoja i skogen..

men nu ska jag ta mig i kragen och packa om..

och städa ur datarummet för snickarna. uppdaterar antingen senare eller i mrgn-

lär ju ändå vara uppe hela natten-

RESFEBER!!!


puss


Säkert - vi kommer att dö samtidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0