E is for ekologisk

Vi kör lite Svengelska!

Jag tänker på miljön, idag köpte jag EKOLOGISK päronfestis!

Har varit ute på en promenad med Wilma, träffade johanna och diskuterade livsviktiga saker ;)

och nu såhär på kvällskvisten har jag unnat mig själv lite peeling för armar och ben. tyckte att jag förtjänade det efter en välbehövlig dusch! mitt hår var äckligt!

I morgon ska jag göra något åt kaluffsen igen, vet inte vad det blir mer än att de blir iaf fler ljusa slingor.
skönt med lit förnyelse.

Lite bal bilder kommer här :

Linnéa och Morgan åkte med Fanny och Marie,


Carro och Ante åkte med Jocke och Julle.


Skog 3 representerades av dessa goa pojkar.


Emelie, Simon, Martin, Eve


Hannah Och Mia!



Erik och Ida, (ida var kvällens paparazzi)


Martin och Eve!


men nu är de sömn som gäller för Fröken Jakobsson!

puss och go natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0