En kväll som denna

Hej, glömde blogga igår kväll somnade med datorn..

I morse vaknade jag med fruktansvärd huvudvärk, hela huvudet dunkade och ingenting funkade, kunde inte tänka klart.
Näsan var så igentäppt att jag fick lov att öppna munnen för att andas, halsen ville inte vara med alls. Kände mig Uppflåst och svullen som världens padda därför bestämde jag mig för att stanna hemma.
Ett bra val, för det behövdes verkligen!
Har sovit ut ordentligt, huvudvärken har gått över och näsan är ganska ren nu.

Bakade en paj idag, har inte ens smakat den än. fick bara en sån där känsla av att jag fick lov att göra något, och de blev en paj. Städade och diskade, DUKTIGA JAG! ;)

tränade nu på kvällskvisten med My, märktes att jag inte var på topp.
Jag saknar Wilma<3

Konditionsträning krävs!

I morgon blir det muntligt prov i tyska och massor av körkortsteori. Nu ska jag ha de där kortet.

Dagens ligg är:
Zac Efron, Thompa jag bryr mig inte om du tkr han ser liten ut, hallå du är typ 30 och jag 18! :)


Sådär nu ska jag sova! Gonatter mina skatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0