R is for Rain

Det spöregnar ute men jag är glad ändå:)
JAg ska iväg ner till stallet nu och Rida Wilma! fast jag tror jag gillar regn ändå lite grann.

Var i skolan 1timme idag sen for jag till mora, satte mig en stund nere vid kajen. solade och skrev mitt fördomsarbete och lite på livssynen.
Sen vid kvart i ett var det dags för Riskettan, äligt talat är det en väldigt onödig kurs!
JAg lärde mig inte alls mkt, alla vet väl att man inte kör bil när man druckit, tagit droger eller är trött.

Trodde jag fått magsjukan idag. men de var nog bara att jag var hungrig.

Men nu ska jag klä på mig och dra iväg, de finns inge dåligt väder bara dåliga kläder;)

Pusspuss

Bilder från balen kommer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0