Söndag

Kände att de förra inlägget var lite töntigt! men jag skyller på att jag fått i mig alkoholhaltiga drycker

Cafét var grymt kul faktiskt!
Klubbstallet på lördags morgon var mindre kul men de gick de med,
Företagsmässan på lördagen, lyssnade på Kim. Vilket liv han lever, de trodde vi inte när vi sprang runt på montessori.
Fika hos Kusin Henk som fyllde år, lekte med min bästa Affe.
sen körde jag och eve till östängs :)

Gårdagens ligg var : Carl Philiå Bernadott. Vår Snygge svenske prins


Dagens ligg är :
Adam Brody, den söta lilla svärmorsdrömmen.

Och idag har jag bara tagit de lugnt, lekt med Affe Elin och Emma :)
MAt hos moster
ridit olivia och fixat de andra 2.
nu är de dags att sova, Puusspuss

Kommentarer
Postat av: frida

ah, jag är förevigt kär i Adam Brody!

2009-05-11 @ 13:39:41
URL: http://fridakans.blogg.se/
Postat av: marika

Linnea, nu måste jag bara fråga. Dagens ligg?

Nu hänger jag inte med i svängarna, någon ny trend som har börjat? ;)

2009-05-16 @ 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0