Tänk att man alltid lägger saker på fel ställen...

Mitt gröna kort? jaa de har jag letat efter i flera veckor, blää jag hatar att inte hitta saker jag letar efter när jag verkligen behöver dom,.
men en mamma är alltid bra att ha när man letar sånt, hon hittar allt och alltid i rätt tid.
Hon har hittat mitt gröna kort idag, jag som letat i år och dar.

tränade igår och orkade inte blogga nått så Zac får vara gårdagens Ligg också, han är alltså en tvådagars;)
Värsta grejen för han.

Ska strax iväg och träna Eken, eller ja jag ska träna mig själv eftersom My är på tävling i Leksand.

Har städat och lekt hela dagen, såg till och med på lite Babe, ni vet den där grisen..

nej nu ska jag ta och göra någon nytta, är förresten FRUKTANSVÄRT skoltrött.

På måndag kvart i 8 ska jag köra lite lektion igen i mora, nu ska jag ha körkort.

Tisdag tänkte jag ta till massa skolrester, (matthew och Thomas läs det noga) JAg ska göra mina rester, eftersom vissa tjatar!! och så slipper jag den där skiten fortare, Sommarlov om 10dagar är mer än välkommet!

Nu hej då skriver mer sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du jag fick då brev hem på att jag har rester i samhällskunskap, och har jag det eller? NEJ... kollade också på babe ^^

2009-05-16 @ 16:38:29
Postat av: ida

FRÅN MIG

2009-05-16 @ 16:39:33
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0