Utan dig funkar ingenting..

Hej orkade inte blogga igår av några olika anledningar. dels för att jag var trött och dels för att jag var orolig/ledsen/rädd för Wilma.

Vi vann förresten med laget igår på ryttartestet, Eken var grymt bra! Allting var grymt bra, vi vann fattar det fortfarande inte.
De var grymt!
LB:1 gick också skapligt men Eken var skapligt bråkig med huvudet, och seg men de gick väl bra :) han svarade inte riktigt frammåt.

har inte pluggat i helgen och det beror på att jag inte haft tid! har förberett för tävling och för att Wilma har slagits i hagen och troligtvis har en spricka i sitt ben och därför har jag hellre anpassat min tid för henne än för plugg som jag inte anser viktigt! Wilma är min bästa vän och mitt allt! All min lediga tid ger jag hellre till min skadade vän!
Wilma är iaf nu påväg till veterinären på röntgen, händer det henne nått då vet jag inte vad jag tar mig till, ingenting funkar utan Wilma. Jag vill inte utan henne!

Var till milla igår kväll och såg Wipeout med henne och ida :) Åh jag såg min framtida man där också, brandman var han tydligen. PotatisZackarias vann och ska köpa nya traktor däck för sina 50 000kr.

Eftersom att Frida Tjatar så ska jag lägga in en bild på dagens ligg :


Roberto såklart är ju nummer 1 ;) haha
JA jag vet att de var lite tråkigt men jag menar han är fett snygg, han ser yngre och yngre ut för varje spelning medan de andra bara ser äldre och äldre ut. Trots att han är typ 18år äldre än mig så gör det ingenting;) haha




Jag och Ecuador på tävlingen igår :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0