:)

Hej alla mina fans! speciellt Tobbe som jag vet läser det här med stort nöje!
min helg var toppen, fredag började med att de var min sista dag på praktiken. Vi löshoppade hästarna de var kul :) red dressyr på Jomir med Sarah och Heffe, han var väldigt pigg men lossnade och var super fin på slutet :)
På kvällen såg vi på nya Wallander, och jag lagade piratens täcken medan malin och jossan spelade spel. ;)
Dagen efter tog jag och wilma världens mysigaste hösttur tillsammans i skogen, mysigt!
sedan tog jag min rallyrenault RUJ, hem och gjorde en chokladpaj. sedan blev de halv 8 hos Jossan, med 3 rätters middag. Malin stod för förrätt, Jossan för Varmrätt och Jag för efterrätt och så stod Pontus för vinet. 3 apor!
Vi åt mat, de var supergott, tunnbrödsrulle till förrätt, kycklingfilé, klyftpotatis och tzatsiki till varmrätt och såklart chokladpajen till efterrätt :)
Sen såg vi på dansbandskampen som verkligen blivit ett B-program iår, inget utan LK!
JAg avslutade kvällen på café med Eve, Joels band spelade. de var dyrt att gå in :(
Söndagen var seg!
Igår började vi skolan igen jobbade med estet. på kvällen blev det dressyrpass på Eken, red a:1. 

idag jobbar vi med filosofi och svenska c...
i morgon ska vi ta spruta, svinissprutan! jag är redan rädd.
På torsdag åker vi till stora staden S, min favoritstad!
Staden med liv och rörelse.
På fredag ska jag hälsa på på Berga, hälsa på mina gamla "kollegor". och luncha på slottet :)
sen kommer pernilla på eftermiddagen och på kvällen blir det GLOBEN!! :)
Lördag morgon går jag och AK på dressyrpass på globen och sen ska jag och pernilla mysa i stan resten av helgen :)

Puss


Jag saknar sommaren!


Kommentarer
Postat av: Linus

Du älskar mig <3 :D

2009-11-25 @ 09:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0