svinis?

hej hallå!
nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen, men jag ska göra ett försök på att skriva av mig lite :)

lovet var skönt, jag jobbade på torsdagen i stallet, mysigt! på kvällen åt jag malin och jossan jordgubbspaj! :)
Piraten och jag har ett uppdrag framför oss, vi ska på travar dressyr den 13maj 2010, dags att börja träna nu! jag ska komma igång han ska lugna ner sig och vi ska klicka ihop! men en utmaning är väl alltid kul!

På fredagen hade jag Emma och Elin med mig till stallet vi red lite på Wilma :)
på kvällen var det spökpromenad, varje år får spökpromenaden mig att undra om jag verkligen vill jobba med barn i framtiden, dom är jobbiga kaxiga och man vill bara slå dom vi skrämde iaf en unge så den började gråta och med cheeseballs räddade det min dag och jag dödade inga barn :)
efter det åt vi lite godis i klubbis sen åkte jag mot Dahlrot, men gissa vem som stoppar mig efter vägen om inte pellepolis. SUPER!
Supertrevlig polis var det iaf, frågade om de gått bra i stallet och om hästen vart snäll och lite sånt.
blåste och visade mitt körkort som jag inte ens hittade först, PINSAMT!
ha en trevlig kväll vi ses!

på lördagen var det dags för en resa mot Stockholm och Körslaget, de var grymt!
Härlig stämning där inne, och Team Stefan var faktiskt bäst!
Marias version av Du är min man, fick mig att bita mig i läppen för att tårarna inte skulle spruta och gåshuden den var med. Skrek som en galen gris när dom gått vidare!! ett härligt gäng!
Tack Ida!! <3
kom hem vid 3 halv 4, och hur pigg var man då? inte ett dugg!

Söndagen var soffläge heladagen och sen tingshus parken på kvällen för att hälsa på Team stefan.

Sängläge hela söndag kväll och hela måndagen.
idag är det också sängläge, mamma fråga mig igår om jag fått svinis.
jag vet allvarligt inte vad det är. det är hemskt!! kan inte äta utan att få kvälvningar, kan inte resa mig utan att vara yr, kan inte sova för det kryper i hela kroppen.
men i morgon ska jag försöka ta mig till stallet och börja min praktik, jag är för rastlös för att vara hemma mer.
Drömde att jag bakade kladdkaka inatt, vaknade och såg världens största dreggelpöl på kudden, mysigt! bytte kudde och sov en timme till.


Martin och Wilma!


US tog ner en hage en dag..


Carin hade en fin ballong med sig så vi knöt på armar och kropp.


KÖRSLAGET :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0