Torsdag v.42

Hej hallå!
jag är otorligt sötsugen fast ändå inte, Jag vill ha bullar!

i morse kände jag för en rejäl sovmorgon men de blev inte riktigt så..

dagens outfit är lite lodis stil, mössa eftersom håret ser förskräckligt ut och jag inte känner någon anledning eller lust att egentligen bry mig om det! :)
svarta byxor helt enkelt för att jag inte ville ha jeans, leggings eller mjuksibyxor.
grönt linne för att få lite färg och grå tjocktröja för att de är skönt!
Lacosteskor för att de passar in bättre till mössan, än stövlar eller tygskor ;)
och absolut inget smink för att jag kände inget behov av att dölja mina finfina finnar, dessutom orkade jag inte kladda.

Nu har vi haft estet, sen projketarbete efter lunch.
idag blir det en Fika med Jossan eftersom jag lovat :)
sen ska Wilma ut i skogen och mysa, efter det blir det troligtvis step up.
om inte tvn och mammas pojkar lockar mer ;)

nu ska jag fortsätta plocka undan saker här sen blir det lunch! :)

Puss

" Om man springer och ler, så syns det inte att du är ful"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0