Kalla det drömmar om du vill...

Hallå hallå!
de var ett tag sen jag skrev nu, men i fredags blev det mora för att titta på färger på tyg :)
jag vill ha lila!
hittade även ett annat "tyg" som ska bli en grymt snygg regnrock om de blir som jag hoppas på! man vet ju aldrig resultatet i förväg. Jag längtar efter att mitt mästerverk ska bli klart!

På kvällen blev det mys hos Ebba, med Cheeseballtävling, chips och hårfärgning :)

Lördagen bar det av till Orsa på Aquajam med, Ebba, Amanda och Eve!
coolt! Ebba blev förövrigt utbjuden till blind date ;) haha
sen blev det stallet, och sen Mora för lite hockey med Amanda Johanna och Anna.
Leksand mötte Mora, och resultatet blev väl inte som vi hoppats på, men efter att ha stått där och sjungit ut mora istället kändes de rätt bra ändå, förutom halsen och huvudet förståss ;)
blev chaffis på kvällen sen till Ärtan, Linda, Emma och Sara. Lilla Krogen blev det :)
kände mig typ yngst på plats och tro mig jag var det också. men de var kul träffade ju en hel del kända ansikten!
McDonalds efter, halsen ville inte ha mat!
Leksaken var king, och jag fick en sambo! eller två egentligen ;)

Söndagen blev det hockey igen, Mora vs. sthlms lag i våran hall. sen stallet och lite bus med hästarna :)

Måndag inredning stod det på schemat i skolan, de börjar faktiskt ordna upp sig nu :)
kommer bli snyggt tror jag :)
på kvällen blev det Hockey igen, leksand - ryssland. Ryssarna som förövrigt hade sämst temprament. 2 st ryssar åkte ur pga att de slog domarn. haha
träffade Jullegull som blev grundlurad också ;) hah
tror jag blivit lite hockeyfan ändå till och med till Leksand, men Djurgården är mitt lag!

idag har vi haft inredning igen i skolan.

Nu kokar jag makaroner, toppen!

Grymt sa grisen!

Puss hej

Nöff nöff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0