LK's nya skiva!

Ja igår var det skivsläpp för nya skivan av LK, den är grym! tro mig grym!
man måste lyssna in sig på den sen är den världsbäst!

efter skivsläppet gick jag och Ebbis månsta runt med stavar, de gick fort! :)

idag hade vi psykologi i skolan, rätt intressant faktiskt.
jag har även bestämt mig för att om Matte C ska ligga på fredageftermiddagar vägrar jag ha matte C.
jag har plågats i 2 år redan med lektioner på fredageftermiddagar när jag blivit lovad att slippa det både innan jag började skolan, första dagarna i 1an och nu i 3an. Alltså måste jag läsa en annan kurs som jag inte ens vill läsa.. Matte gillar jag...

på eftermiddagen blev vi instruerade i stavgång av 1orna, haha dom är duktiga och kommer bli som oss! :)

har spenderat en kvart på spikmattan idag, och nu är jag så grymt trött att jag skulle kunna somna direkt.
ikväll är det greys och jag har längtat efter det lääänge!

Puss

Kommentarer
Postat av: Clint

Haha stod du i kö för skivsläppet?

2009-09-30 @ 21:27:30
URL: http://älvdalensux.nu
Postat av: Linnea

nej du i nån kö stod då inte jag, men min mamma gjorde :)

2009-10-01 @ 08:30:48
URL: http://lennaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0