Måndagmorgon när jag vaknar..

Tjoho!
Måndag idag, min helg har bestått av hästar och sen har jag mest tagit det lugnt.
Wilma och jag har bara busat hela helgen, underbart!
tränade dressyr på Pajas igår också, haha galet!
ska tävla honom på hemmadressyren den 4 oktober, en utmaning!
testade på Jomir lite också. grymt kul häst, de behövdes.

i lördags såg jag och Amanda på Film "en shopoholics bekännelser". riktigt bra film, kände igen mig lite faktiskt.
på förmiddagen var det KM på klubben i hoppning.

Igår kom moster, Peter, kusin Camilla och Alfred och hälsade på och åt lite paj hos oss :)

Ikväll blir det ridlektion, jag är pepp!

Den här veckan har jag resurs, ska jobba med matte, projekt och inredning.

Skriver mer snart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0