Syjunta

Ja herregud ja idag har jag sytt och sytt och sytt. :)

hade bageri i skolan i morse, snygga kläder vi hade verkligen!
bakade stomp som vi förövrigt är helt king på men vi fick bara äta där och inte ta hem vilket suger!

käkade lite smarrig lunch på skolan sen drog jag till stallet där jag och wilma tränade lite benstyrka och balans på banan! :)
sen snabbt hem och börja sy, de blir riktigt nice! men vaxduk är inget jag rekomenderar att sy i med tanke på att när jag skulle prova min jacka så lät det bara "rithbdvljb" och oj där hade vi en stooor reva i nacken! BRA och smidigt Linnea!

Nu ni mina vänner ska ni få se lite bilder från senaste tiden :)

titta och NJUUUUT!

Nöff nöff


Jag och Frida föll för det mörka bruna håret!


WILMA min snorkråka!


Mina grabbar ;)


Mitt mästerverk som inte är färdigt än ;)

Kommentarer
Postat av: firda

FAN VA COOL :D

2009-09-15 @ 09:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0