Tisdag

Tjabba, hehe
Hoppade Wilma igår och shit va bra de gick, fast jag borde träna mer på min sits! men ingen är perfekt, och hoppningen är inte min starka grej! Perfektionist som jag är inom ridningen, Dressyren är min starka grej!
de var riktigt roligt igår, vi var bara 3 st i gruppen och jag ville verkligen inte sluta!
:)

såg ett program på tv igår om killar/män som skönhetsopererade sig för att få den perfekt kroppen de tror kvinnor vill ha. En man opererade bort överflödigt skinn som hängde efter att han bantat, dessutom gjorde han en ansiktslyftning. en annan man fettsög magen. De var de äckligaste jag någonsin sett, magen vände sig några gånger och jag fick lov att sluta titta på de sjuka programmet. det var rent ut sagt VIDRIGT!

Svenska Hollywoodfruar började igår också och programmet är ju bara för kul.
Brudarna är sönderblonderade skapligt bakom flötet. haha

Jag och Elin var ute på promenad igår och tittade på grisar och får i kvällssolen.
Älskade unge, hon är bara för söt, men så envis. haha

I helgen ska jag vara chaffis till Ärt, vi ska till Bunkris på Bunkrisrocken i brandtornet.
Nästa helg åker jag och Jossan till Stockholm, åker antingen fredag eller lördag, på söndagen ska jag skjutsa Jossan till Arlanda sen åker jag mot Dalen. vi leter efter en tredje vän eftersom de kommer bli riktigt tråkigt att åka ensam hem från Arlanda sen.
Nästa fredag ska vi även pröva studentmössor, shit nu börjar de bli på riktigt. Vi ska alltså beställa studentmössor och studentkläder eller grejer.
Helgen efter det alltså första helgen i Oktober är det vår sista hemmatävling för i år, dressyr och KM.
Jag och Wilma ska göra vår andra tävling ihop:)

v.45-47 har vi praktik, Berga blir det för min del. jag ska bara komma på vad jag vill göra där, antingen blir det idrotten eller så blir det något annat kul.

Nu sitter jag och lyssnar på när resten av min klass och 2st 2:or har ett seminarium om krig eller nått sånt.


Klädsel
Vad har du på dig idag:
gult linne, gul scarf, begie chinos och grå tjocktröja
Vad använder du just nu för skor: precis just nu inga alls. annars ballerina, tygskor eller mina lacoste.
Favoritfärg på kläder: Rosa, grå, vit, gul och svart

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Frida
Du delade en drink med: när var jag ut senast? måste vart Wasa så jag gissar på Frida vi brukar dela drinkar ;)
Du gick på bio med: minns faktiskt inte
Du gick på stan med: Stan i sthlm minns inte. "stan" i dalen Ida.
Skällde på dig: Thompa, för att vi inte ville byta klassrum till fisksalen.

Senaste
Låt du hörde:
Hurtful - Erik Hassle
Film du såg: Nothinghill
Mat du åt: Potatis, korv och mammas sås.
Kram: Ebba
Puss: Wilma!
Fest: senaste jag var på de var på Lilla Krogen. senaste jag festade på var Wasa när Ida fyllde 18.
Känslan: Happieness
Ilska: inte värt att skriva ut.
Resa: Utomlands var nog Irland i våras.
Glädje: Jag är för det mesta glad.
Dröm: minns inte
Boken du läste: Star av Pamela Andersson
Personen du träffade: Min klass
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: mamma
Gången du åt en 7-eleven korv: har faktiskt aldrig gjort det
Gången du var utomhus: när jag gick från matsalen till klassrummet.
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: för ett bra tag sen.
Saken du köpte:
En glass på ica

Om dig

Namn: Linnea
Ålder: 18
Smeknamn: Nea
Syskon: en storebror
Sysselsättning: skolan, stallet, dator, shopping, hästar, familj och vänner
Bra egenskaper: bäst
Dåliga egenskaper: inte så bra tålamod
Linje/klass: Samhälls programmet inriktning hälsa och friskvård. Sp07-10
Hårfärg: blond/brun röda slingor
Ögonfärg: Grå/blå
Skostorlek: 38/39


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0