Torsdag,

Halloj
igår hade vi friluftsdag, det gick bra och det var kul :)
sen gick jag ett välbehövligt skönt stavgångspass, kollade efterlyst sen sova :)


idag har vi haft svenska med Per och sen samarbetsprat med Thomas, välbehövligt och skönt. Tillsammans fixar vi ALLT!
klockan 5 ska vi träna med dressyrlaget för vår uppvisning på söndag!
före det ska jag städa mitt rum och packa och så tänkte jag baka lite muffins till vår lilla bilfärd i mrgn :)
och sen ska jag faktiskt ta ett stavgångspass, skönt!
Ikväll ska jag skriva en shoppinglista för helgen, träningskläder är ett måste och gummistövlar!

Livet är kort, bryt reglerna, glöm snabbt, kissa långsamt, älska innerligt, skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som fått dig att le.


:) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0