sommar 10 pics

MALUNG





Musik och motor









:)


Så här har jag spenderat många långa härliga timmar!


Vi red nästan över en fågel, vi döpte honom till Pippi och han fick sen bo i en öllåda.
Clas ville skjuta honom...


Sedan blev jag 3barnsmamma!
går upp på morgonen och går med dom till "dagis" sedan vid 4 brukar jag hämta hem dom igen :)


jag och mamma gick på 100års kalas, 60-tal var temat.


Så här såg det förövrigt ut igår när vi skulle ha film dag ;)


Satt inne med öppen dörr, och hörde något som snarkade väldigt högt.
Gick ut och möttes av detta. ;)


Min bäste vän


Här är han min tonårsson i puberteten..


Här är min bäbis Daniel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0