snöstorm?

De har snöat hela natten och de snöar fortfarande de är sjukt mkt snö!
ska ut och skotta lite snart om jag orkar och kan! har vart hemma frå skolan idag och gick hem igår mår inte bra! huvudet mår inte bra och magen den säger att den mår bajs!

i tisdags var vi till mora, ida, johanna, eve och jag. en hink, b-vitamin, leggings och knästrumpor blev mina fynd! :)
de var trevligt med mina fina flickoroch RUJ! :)
Pappi blev glad över nya hinken, nu kan hon drick minst 20liter vatten om dagen :D
lilla sötnosen!
Wilma har varit på ATG idag lilla älsklingen jag hoppas inte det är något allvarligtmed henne! min pärla!

Jag är trött på att alla gnäller över hur dåligt och tråkigt älvdalen är, flytta härifrån då de är ingen som hindrar er!
Skitsnack finns överallt, och de blir inte bättre av att alla som hatar skitsnack egentligen snackar lika mkt själva om inte mer. alla har en åsikt om allt och alla så är det bara, de är bara det att man tror att de bara är så här eftersom de är så lätt att skylla ifrån sig på andra och på en by eller något liknande. och hur tråkigt de än är så beror det oftast på en själv, visst finns de inte så mkt att göra hela tiden men man kan alltid försöka göra något själv. jag och mina vänner brukar äta middag på helgerna och nu på senaste tiden har det hänt så mkt på mina helger att jag knappt haft tid för mig själv eller något annat, förr kunde jag vara i stallet i flera timmar om dagen för att jag inte hade annat för mig men nu är jag glad bara jag hinner iväg två timmar mellan allt annat roligt :) Det blir liksom inte roligare än man gör det och oftast har man bara sig själv att skylla!
Skaffa er ett fritidsintresse, hitta på något med era vänner, sluta gnäll, ha roligt och se allt positivt eller flytta era tråkmånsar!
Visst jag erkänner jag har också klagat mkt, men de gångerna har jag haft mig själv att skylla på. ibland önskar jag inget hellre än att inte ha något att göra en hel dag men de blir tråkigt efter 2 timmar så nej tack! :)
Jag trivs och jag mår bra och är lycklig här! :) Det står jag för!

i helgen ska Pappi få två hagkompisar, hon ska få flytta in till Fly och Tossan om de går bra! :) i vår hoppas hon få gå med Tuff eftersom hon är kär i honom! ;) men de kan ju titta på varandra i hagen nu iaf! :)


Nej nu är det dags att hälsa på mina prinsessor, på måndag är det min dag! 18år har gått oerhört fort. mitt 19år ska blir grymt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0