:)

Hej hörreni! :)
I fredags blev det hockey i ejendals, Leksand vs. Oskarshamn, 4-3!
efter det blev de fest i Djura med leksandspojkarna. trevligt trevligt!
hemma vid 3 nån gång.

Lördagen tog jag med mig ebba till stallet, vi red lite markarbete :)
på kvällen blev jag chaffis till lotta. vi var lite överallt och oj vad jag skrattade.
slutade vid halv5-5 på söndag morgon så jag tyckte jag förtjänade att ligga länge i sängen på söndagen :)

på söndagen red jag ut på pappi och skrittade en sväng, de var kallt men hon skötte sig bra :)

måndag började skolan sen red jag lektion på pappi pigg som en galning var hon :P de blir bättre i framtiden.

idag hade vi cirkel på idrotten de var drygt! :)

i morgon ska vi fixa vår film till ulk kursen i helgen, åh jag längtar nästan alla är så galna :D

Har egentligen inte så mkt att skriva, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0