samma gamla vanliga..

hej hopp

har inte skrivit på ett bra tag men jag har inget nytt att berätta eller jo, jag ska ta hand om en häst hela våren, Papilion heter hon och är superfin. Wilma är ju halt så vi kan mysa i stallet jag och wilma varje dag när jag ändå ska dit till Pappi :)  ett nytt år har anlänt och de känns bra, lite läskigt med allt som kommer att hända det här året.
ikväll ska vi på hotellet och äta med släkten det ska bli mysigt :)

håller på att formatera om min gamla dator nu, så har bränn ut de bilder och den musik jag vill ha kvar och snart sätter bror igång med att förnya lilla burken :)

Nyår var lugnt och städat och skönt :) Hos Dalhrot som vanligt de är ju så mysigt! :)

nej nu hörreni är det dags att göra sig i ordning in i duschen och på med klänning :)

ramlade förresten av häromdagen också så mitt ben har en skitsnygg superstor blå/röd/gul bula som är skapligt stor, men vad gör det om hundra år?! ;)

Puss
bjuder på en bild från förr!

Kommentarer
Postat av: MILLA

gottgottigottgott kan jag lova ;) vad kul att du har fått en häst att ta hand om, vems? saknar dig min lus!! <3

2010-01-02 @ 22:32:43
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: frugan !

Kulkul! :D bilden ! <3333

2010-01-03 @ 00:11:24
URL: http://johannienystrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

åhh älskade Tuffing vad jag saknar honom :)

2010-03-12 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0