söndagkväll

Hej :)

Min helg har varit bra!

I fredags hade vi bageri, vi gjorde cupcakes. de blev goda :) och fina bild kommer!
efter lunch blev det stallet och träning för Nina från Malungs RK.
Pappi och jag gjorde ett riktigt bra jobb, och vi gjorde framsteg!
på kvällen blev det hockey i leksand med Martin, Daniel, Malin, Johanna och Julia. :)
Matchen slutade 6-3 till leksand, sen hälsade vi på hos kusin camilla en sväng och sen vidare till Julia för Semla!
Sen bar det av mot Donken för lite mat, sen till dalen.
Sen blev det Wäsaför mig, martin, daniel, ida, milla, sofie och frida! :)
jag var chafför och inte så jättepigg men stundtals var det kul, for hem strax efter 1.

lördagen vaknade vi rätt tidigt åt lite lunch åkte till stallet efter stallet blev det hem och fixa ihop förrätter till kvällens tre rätters hos malin! Räktorn till förrätt, ida hade gjort kött, potatis och morot till varmrätt med en hejdundrande vitlökssås, till efterrätt hade johanna gjort kladdkaka, jordgubbar och glass:) Malin hade gjort en god sallad och drinkar :)
sen åkte jag hem och sov!

idag har vi tagit en skön sovmorgon, sen blev de stallet och en mystur med Pappisöt :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0