Det var vi och det var Billy!

Hej hopp!
Förra helgen var vi ju som sagt i La Huvudstaden, Sveriges Finaste stad helt enkelt! på vägen ner gjorde vi ett stopp hos finaste Frida, som visade oss runt i Gävle. hon försökte även lura oss eftersom det var 1april, det gick bra tills hon och vi insåg att man inte borde dricka cider om man har någon i magen ;)
vi kom till staden runt kvällstid, vilade lite sen drog vi på bio, på söder fina söder! det blev filmen " hur många lingon finns det i världen" andra gången för mig jag såg filmen och den var lika bra nu! Den filmen borde alla se, eller ja inte dom som inte förstår sig på andra människor. Vi satt där på söder i varsin fotölj, var helt inne i filmen alla skrattade och grät på rätt ställen förutom några ungdomar/skitungar so, skrattade åt dem, åt helt fel saker på helt fel ställen för att dom inte förstår, dom förstår inte handlingen i filmen och meningen med den.

På lördag morgon drog vi ut på stan runt 11, vid 19 kom vi hem, behöver jag säga att fötterna kändes som sten och gjorde ont?! vi lunchade på NK, fikade på Waynes det är enda gången vi satt ner på hela dagen förutom när någon av oss hade beslutsångest för skor ;) hehe
Hittade många kap, jag älskar helt enkelt min nya garderob jag köpt, och sommarkläder kan jag inte sääga att jag har brist på ;)
På kvällen drog vi på Pizza hut♥, mysigt och GOTT!!

Söndag morgon ut på stan igen, härligt!
Vi skulle åka skywiev men dimman satte stopp för det :( och vi skulle gå på second hand men det satte lokalsinnet stopp för ;)
sen drog vi mot vår Dal!

I fredags hoppning för Tusse, gick helt okej bra! det behövs tränas så att säga! mina ben värker än, jag har träningsvärk i HELA kroppen, låren är värst!
men att ändra om ett ridsätt som funkat bra för mig, för att rida på ett annat sätt som funkar bättre för oss båda är drygt en hel omställning, nästan som att börja gå baklänges istället för framlänges, när man vant sig så går det ju! ;) Tvekar man så går det åt skogen!

I lördags Spelade Billy Opel på Cafe, ni vet han som har keps på sig när han är bjuden på middag.
det var härlig stämning, vi var på G, han var på G, alla var på G.
vi dansade, vi rockade och vi hade kul!
men det är än en gång bevisat att vissa inte ska dricka alkohol, på riktigt!
mestadels de manliga besökarna borde dra ner på konsumtionen, eller helt enkelt sluta och förresten borde endel av dem börja använda deo och parfym.
Jag kan ärligt talat säga att när någon som är minst 25år äldre än mig och tar mig på röven minst 10gånger en kväll inte är så jävla kul..

Nu är det dags att dra sig mot stallet, Amanda åker till Ungern nu en vecka så Daniel är min ponny:)
Puss hej

btw på lördag är det tävling och jag tycker ni ska komma och kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0