Gävle dag 2

Hej hopp.
min kudde är för stor så inatt har jag haft en vikt filt som kudde, jag som brukar sova utan kudde helt, men sängen här är för mjuk för det!
Klockan ringde tidigt i morse, jag var inte pigg men det var bara att gå upp och klä på sig!
cyklade iväg till skolan helt ensam!
kom in i hallen och blev påhoppad av någon från lärarförbundet så och fick en påse med saker. träffade olivia min nya klasskompis från uppsala, vi var lika vilse båda två.
vi skrev in oss och gick in i Valhall, lyssnade på massa olika människor som hälsade oss välkomna och sådär.
Efter det kom Geflepedagogerna in, lite nervös man blev när skändarna kom!
Vi fick rundvisning på skolan eller ja inte riktigt det heller utan de visade oss lite olika viktiga platser typ samlingsplatserna till N0llningen och sådär. Vi köpte kårkort och sen fikade vi Gofika ;)
Jag Anna och Olivia ska ikväll på N0llning!

skriver mer om det sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0